Sunday 28 October 2012

REFLEKSI PEMBELAJARAN MINGGU KE-7

Salam Aidiladha :)

Pada 26 Oktober yang lepas merupakan Hari Raya Aidil Adha dan cuti bermula pada 25 Oktober sehingga 28 Oktober.Kelas komputer dalam pendidikan jatuh pada 25 Oktober,oleh itu kelas dibatalkan sempena cuti perayaan.

         

Namun,kami perlu menyiapkan tugasan pada minggu ini sebelum 1 November.Tugasan ini merupakan tugasan berpasangan,kami perlu menyediakan questionnaire dengan menggunakan web surveymonkey.Ini merupakan kali pertama saya meneroka web ini dan ianya menarik.Soalan-soalan yang perlu kami kemukakan hendaklah tidak kurang daripada 15 soalan dan soalan selidik mestilah berkaitan dengan subjek Komputer dalam Pendidikan.Setelah selesai menyediakan questionnaire,kami perlu meletakkan link survey ke group masing-masing dan group GE1155 agar ianya boleh dicapai oleh Pn Fariza dan rakan-rakan.

                     

Ini merupakan survey saya dan saya minta jasa baik anda semua untuk menjawab soalan-soalan ini.Klik di sini untuk menjawab survey saya.Jasa baik anda semua amat saya hargai :)

No comments:

Post a Comment